Overslaan naar content

Customer Succes Specialist

Op locatie
  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.500 - € 4.500 per maandCustomer Operations (Digital)

Functieomschrijving

Werken in een dynamische omgeving waarin de klant centraal staat?

Over ons

Kader is hét advies- en trainingsbureau voor Asset Life Cycle Management, Technical Safety, Health & Safety, Cyber Security, Quality en Sustainability.

Onze missie: het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties. We zijn daarin pragmatisch, innovatief, persoonlijk en vakkundig. Kader startte in 1994 en bestaat inmiddels uit ruim 400 gedreven medewerkers.

Vanuit onze 3 bedrijven met diverse labels helpen wij onze opdrachtgevers bij te dragen aan een betere leefomgeving:

  • Kader Academy
  • Kader Consultancy & Interim
  • Kader Digital

Binnen Kader Digital is er plek voor een Customer Service Specialist. Wij bieden onze klanten Software oplossingen voor praktische processen Denk aan het registeren van incidenten en klachten, kwaliteitsaudits en RI&E'S. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en hun ervaring met ons te verbeteren. Meer weten? Lees dan snel hieronder verder.

Wat brengt het team jou?

Je komt te werken in een team van 4 collega’s waarin je dagelijks bezig bent met het meedenken en innoveren van onze klanten.

Kader digital is een softwarebedrijf met veel aandacht voor de factor mens en boordevol enthousiasme als het gaat om het helpen van klanten met online software voor grip op risico’s. Met recht kunnen we zeggen dat we net een beetje anders zijn dan veel softwarebedrijven. Bij ons staat de factor mens altijd voorop en dat weerspiegelt zich in de manier waarop we online-software voor onze klanten maken. Het verbinden van data, mensen en processen is onze dagelijkse uitdaging.

Als Customer Succes Medewerker behandel je klantvragen rond het gebruik en functionaliteit van software producten. De vragen komen door middel van een ticketsysteem binnen en zijn veelal afkomstig van niet-IT specialisten. Werkzaamheden zijn heel afwisselend denk aan bijvoorbeeld: klanten begeleiden met de werking van het systeem, klantvragen oplossen, klanten efficiënt onboarden. Buiten dat heb je ook oog voor het interne werkproces. Je vindt het leuk om alleen maar ook in teamverband te werken. Samen wordt er gekeken naar de werkverdeling en wordt iedereen op zijn of haar specialisme ingezet. De klant staat centraal daarom krijg je voldoende tijd voor de begeleiding van elke klant.

Vereisten


Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring een klantgerichte rol, bij voorkeur in een customer service omgeving
  • Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan het verbeteren van processen en procedures om de klantenservice te optimaliseren.
  • Je streeft naar een uitmuntende klantenservice door snel en accuraat te reageren en oplossingen te bieden die de verwachtingen van de klant overtreffen.
  • Je bent een goede verbinder en werkt graag samen met andere teams om problemen van klanten op te lossen en feedback door te geven.
  • Door je empathisch vermogen Identificeer en begrijp je de behoefte van de klant en biedt een passende oplossing.

    Wat neem je mee?
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goede luistervaardigheden en empathisch vermogen.
  • Probleemoplossend vermogen.
  • Flexibiliteit om te werken in een dynamische en snel veranderende omgeving.

Wat bieden wij jou?

  • Aantrekkelijk salaris
  • Afwisselende werkweek van 32 tot 40 uur
  • 28 vakantie dagen (op fulltime basis)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Contract voor onbepaalde tijd
  • 50/50 pensioenregeling, arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Vitaliteitsbudget en een thuiswerkregeling
  • Een informele werkomgeving met enthousiaste collega’s
  • Leuke bedrijfsactiviteiten en interessante teambijeenkomsten.

Onze procedure – wat kan je verwachten?

Eerst volgt een intake met onze Recruiter. Vervolgens ga je in gesprek met de Business Unit Manager en een collega uit het team waarin je komt te werken. Is iedereen nog steeds enthousiast dan er volgt een arbeidsvoorwaarden voorstel.

Interesse of meer weten? Stuur dan je vraag of sollicitatie met cv, ten aanzien van onze corporate recruiter Michelle Visscher naar; m.visscher@kader.nl

Op locatie
  • 's-Hertogenbosch, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.500 - € 4.500 per maand
Customer Operations (Digital)

of