Overslaan naar content

HR manager

Hybride
  • Almelo, Overijssel, Nederland
€ 5.000 - € 7.000 per maandHR & Recruitment (Group)

Functieomschrijving

HR Manager

Over ons

Kader is hét advies- en trainingsbureau voor Asset Life Cycle Management, Technical Safety, Health & Safety, Cyber Security, Quality en Sustainability.

Onze missie: het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties. We zijn daarin pragmatisch, innovatief, persoonlijk en vakkundig. Kader startte in 1994 en bestaat inmiddels uit ruim 400 gedreven medewerkers.

Vanuit onze 3 bedrijven met diverse labels helpen wij onze opdrachtgevers bij te dragen aan een betere leefomgeving:

  • Kader Academy
  • Kader Consultancy & Interim
  • Kader Digital

Kader is een ambitieus bedrijf met een sterke groeistrategie in een dynamische markt. Als HR Manager speel je een cruciale rol in het realiseren van onze groeiambities.


Wat ga je doen?

Je belangrijkste focus is ervoor zorgen dat de harmonisatie van onze overnames vlekkeloos verloopt.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor verschillende thema’s op HR gebied:

  • Ontwikkelen en implementeren van innovatief HR-beleid dat aansluit bij onze bedrijfsstrategie
  • Optimaliseren van de beloningsstructuur om talent aan te trekken en te behouden
  • Creëren van een sterke bedrijfscultuur die onze medewerkers inspireert en motiveert
  • Harmoniseren van arbeidsvoorwaarden bij integraties en fusies, in lijn met wet- en regelgeving
  • Samenwerken met diverse stakeholders
  • Leiden van veranderingsprocessen en het bevorderen van een cultuur van continue verbetering

Ons hoofdkantoor is in Zeist en het team werkt vanuit Almelo, we verwachten dat je ongeveer twee dagen in Almelo zult zijn en één dag in Zeist. De andere dagen zijn flexibel om vanuit huis of een andere locatie te werken.

Je bent verantwoordelijk voor het HR team bestaande uit twee HR adviseurs en twee HR medewerkers. Je rapporteert aan onze CFO.


Wie ben jij?

Onze mensen zijn onze organisatie, zonder hen geen Kader. We zijn op zoek naar iemand die dit goed begrijpt en dat meeneemt voor de toekomst.

Verder ben jij:

  • Beleidsmatig sterk
  • Communicatief sterk
  • Procesdenker
  • Sterk plannend vermogen
  • Empathisch
  • Inspirerend
  • Creatief
  • Wendbaar (meebewegen in een sterk groeiende organisatie)


Wat neem je mee?

  • Afgeronde HBO-/WO-opleiding
  • Diepgaande kennis en ervaring met beleidsontwikkeling
  • Diepgaande kennis en ervaring met wet- en regelgeving
  • Ervaring met M&A en bijbehorende harmonisatie
  • Bewezen ervaring met change management en complexe processen
  • Ervaring met het aansturen van een team
  • Ervaring binnen een dienstverlenende organisatie is een pré
  • Je hebt een uitstekende schrijfvaardigheid en beheerst de Nederlandse en Engelse taal zeer goed


Wat bieden wij jou?

  • Aantrekkelijk salaris
  • Afwisselende werkweek van 32 tot 40 uur
  • 28 vakantiedagen (op fulltime basis)
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Contract voor onbepaalde tijd
  • 50/50 pensioenregeling, arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Vitaliteitsbudget en een thuiswerkregeling
  • Een informele werkomgeving met enthousiaste collega’s
  • Leuke bedrijfsactiviteiten en interessante teambijeenkomsten

Vereisten

Onze procedure – wat kan je verwachten?

Onze Recruiter zal een kort telefonisch gesprek met je houden. Het eerste gesprek is met onze CFO en Manager Recruitment, vervolgens is er nog een gesprek met iemand uit het HR team.

Enthousiast geworden? Stuur dan je sollicitatie met cv, ten aanzien van Stephanie Lodeizen.

Hybride
  • Almelo, Overijssel, Nederland
€ 5.000 - € 7.000 per maand
HR & Recruitment (Group)

of