Overslaan naar content

Assistant Controller

  • Hybride
    • Almelo, Overijssel, Nederland
  • € 3.500 - € 5.000 per maand
  • Finance (Group)

Functieomschrijving

Over Kader - maak impact en geef kleur aan jouw carrière  
Of je nu aan het begin van je loopbaan staat of een ervaren professional bent, bij Kader werk je aan groots werk voor grote namen, binnen een organisatie die mens, milieu en maatschappij centraal stelt. Met ruim 30 jaar ervaring en zo’n 400 collega’s uit diverse vakgebieden, zetten we samen de lijnen uit bij opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren. We richten ons op zes belangrijke thema’s: medewerkerswelzijn, arbeidsveiligheid, technische veiligheid, organisatiekwaliteit, informatiebeveiliging en duurzaamheid. Bij Kader krijg je de vrijheid om je werk zelf vorm te geven, nieuwe uitdagingen te ontdekken en mee te bouwen aan toekomstbestendige organisaties — altijd met oog voor de menselijke maat. 

Wie ben jij en waar ben je goed in?

De Assistant Controller acteert als de sparring partner van de Manager Group Accounting en de financieel controller, en geeft samen vorm aan een optimale administratieve koers van de organisatie. Als financieel data gedreven professional ben je dan ook mede verantwoordelijk voor een juiste verwerking en het analyseren van de administratieve gegevens van Kader.

In deze functie is het van belang dat je ervaring hebt met het gebruik van financiële systemen. Ook wordt er verwacht dat je over voldoende boekhoudkundige kennis beschikt om een belangrijke bijdrage te leveren aan de juiste verwerking van onze administratieve data.

Voor de toekomst zien wij uiteindelijk een doorgroei naar Financial Controller.

 

Wat ga je doen?

  • Je bent de sparringpartner van Manager Accounting en Financial Controller

  • Controlewerkzaamheden en het verzorgen van analyses voor onze maandelijkse en jaarlijkse planning & control cyclus

  • Het voeren en muteren van onze salarisadministratie (enige ervaring en affiniteit is een must).

  • Verzorgen van omzetbelasting en loonbelasting aangiften

  • Verzorgen van de wagenparkadministratie.

  • Het verwerken van onze inkoopfacturenstroom middels een geautomatiseerd geïntegreerd systeem (White Vison).

  • Het verwerken van de bankmutaties en uitvoeren van het cashmanagement.

 

Wat neem je mee?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau

  • Kennis van en ervaring met Afas en MS Excel

  • 1-5 jaar werkervaring

  • 32-40 uur per week beschikbaar

Verder ben jij

  • Analytisch

  • Daadkrachtig

  • Flexibel

  • Resultaatgericht

  • Proactief

  • Zelfstandig

  • Communicatief & klantgericht

  • Sterke planning en organisatie skills

Vereisten

Wat bieden wij?

  • Salaris €3.500,- en €5.000,- op basis van fulltime

  • Snelgroeiende organisatie met informele werkomgeving

  • Enthousiaste professionals

  • Vitaliteitsregeling

  • 50/50 pensioen

  • Regelmatig leuke bedrijfsactiviteiten en interessante teambijeenkomsten

  • Mogelijkheid om je te ontwikkelen d.m.v. cursussen en/of opleidingen

 

Waar kom je te werken?
Kader heeft hoofdvestigingen in Almelo en Zeist, de standplaats voor deze rol is Almelo.

Hybride werken is mogelijk.

Solliciteren

Ga jij het verschil maken voor Kader Group? Stuur dan je sollicitatie met cv, ten aanzien van Stephanie Lodeizen.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

Hybride
  • Almelo, Overijssel, Nederland
€ 3.500 - € 5.000 per maand
Finance (Group)

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar