Overslaan naar content

Content Creator

Hybride
  • Zeist, Utrecht, Nederland
€ 3.000 - € 3.600 per maandMarketing (Group)

Functieomschrijving

Over ons

Kader is hét advies- en trainingsbureau voor Asset Life Cycle Management, Technical Safety, Health & Safety, Cyber Security, Quality en Sustainability.

Onze missie: het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties. We zijn daarin pragmatisch, innovatief, persoonlijk en vakkundig. Kader startte in 1994 en bestaat inmiddels uit ruim 400 gedreven medewerkers.

Vanuit onze 3 bedrijven met diverse labels helpen wij onze opdrachtgevers bij te dragen aan een betere leefomgeving:

  • Kader Academy
  • Kader Consultancy & Interim
  • Kader Digital

Kader is een ambitieus bedrijf met een sterke groeistrategie in een dynamische markt. Ons Marketingteam speelt een cruciale rol in het realiseren van onze groeiambities. Na het succesvol implementeren van een nieuwe merkstrategie en het integreren van acquisities, zijn we nu gericht op het voortzetten van onze snelle groei en het verder professionaliseren van ons Marketingteam.

Ons marketingteam bestaat (vooralsnog) uit elf professionals en is opgesplitst in een Lead gedeelte en in een Content gedeelte. Jij komt terecht in het Content team.

Als Content Creator bij Kader ben jij de drijvende kracht achter onze social media kanalen en vervul je een belangrijke rol voor de overgenomen labels. Je zorgt dat we binnen alle relevante kanalen goed onder de aandacht komen, ons volgersaantal en de engagement groeit én telkens de juiste link gelegd wordt met de lopende campagnes. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van onze social mediastrategie, het creëren van boeiende content en het analyseren van de resultaten om continue verbeteringen door te voeren. Met jouw creatieve en proactieve persoonlijkheid spot je kansen en verbind je mensen door middel van impactvolle content.


Wat ga je verder doen?

  • Opstellen en uitwerken van het social media plan dat aansluit op de contentstrategie.
  • Beheren van onze social mediakanalen (LinkedIn, Instagram, YouTube).
  • Creëren van content (afbeeldingen en video's), schrijven van pakkende teksten en plannen van berichten per kanaal.
  • Analyseren en rapporteren van de resultaten om posts te verbeteren.
  • Trendwatching onderzoeken welke kanalen en content interessant zijn, inspelen op veranderingen in algoritmes.


Wie ben jij?

  • Enthousiaste, creatieve en proactieve persoonlijkheid die kansen spot en mensen verbindt doormiddel van content.
  • Je beweegt je gemakkelijk binnen een grotere organisatie.
  • Creatief, flexibel en in staat om snel te schakelen.


Wat neem je mee?

  • Afgeronde HBO opleiding
  • Aantoonbare ervaring met contentcreatie voor social media
  • Vaardigheden in fotografie, videoproductie en beeldbewerking
  • Ervaring met Hubspot en Canva
  • Kennis Adobe Creative Suite (Photoshop, Premiere Pro, After Effects) is een pré
  • Affiniteit met duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid


Hoe ziet jouw dag eruit?

Jouw werkende leven is een gezonde mix tussen thuiswerken en kantoordagen; vandaag is iedereen op kantoor! Nadat je bent opgestart, spreek je een aantal collega’s over de aankomende campagnes binnen de organisatie. Deze signalen bespreek je in de wekelijkse marketing stand-up. Al brainstormend kom je op het idee om een video over het thema te maken met enkele collega’s en een directielid. Je zet meteen de eerste acties uit voor een vliegende start.

Na de lunch heb je een overleg met de Performance Marketing Manager: jullie denken na over het script van een video op locatie bij een van onze toffe klanten. Samen bepalen jullie de te nemen acties en hangen er een planning aan.

Na een stuk fruit aan de ontmoetingsplek en wat small talk met een collega bij het koffieapparaat ga je verder met het plan om de social media strategie binnen de Group te professionaliseren. Dit bespreek je samen met de Brand & Content Manager. Samen komen jullie met het idee om een maandelijkse podcast in de studio te organiseren.

Je sluit de dag af door een persoonlijk verhaal van een collega om te zetten in een pakkende post voor op LinkedIn. Je roept iedereen op om te reageren op het bericht. Zo, jouw productieve dag zit er weer op!

Daarnaast houd je je bezig met:

  • Pakkende content maken en hierbij aanwezig zijn bij bijvoorbeeld klantcases, teamtalk-video’s, vlogs en studio-opnames.
  • Ondersteunen van de videograaf.
  • Editen van video’s, vlogs, webinars en masterclasses in Premiere Pro.
  • Vlogs maken en het uitbreiden van het vloghandboek waar nodig.
  • Ondersteunen van recruitment bij employer branding door het maken van afbeeldingen voor vacatures en meedenken over promotiemateriaal.
  • Meedenken en samenwerken met interne communicatie, externe communicatie en de Content Marketeers.
  • Schakelen met het team Performance Marketing als het gaat om optimalisatie.

Elke dag is dynamisch en vol nieuwe uitdagingen, en jij zorgt ervoor dat onze waardepropositie sprankelend en inspirerend wordt gedeeld!


Wat bieden wij jou?

  • Aantrekkelijk salaris
  • Afwisselende werkweek van 32 tot 40 uur
  • 28 vakantiedagen (op fulltime basis)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Contract voor onbepaalde tijd
  • 50/50 pensioenregeling, arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Vitaliteitsbudget en een thuiswerkregeling
  • Een informele werkomgeving met enthousiaste collega’s
  • Leuke bedrijfsactiviteiten en interessante teambijeenkomsten

Vereisten

Onze procedure – wat kan je verwachten?

Onze Recruiter zal een kort telefonisch gesprek met je houden. Vervolgens vragen wij jou een korte case te maken.

Het eerste gesprek is met de Recruiter en met onze Team Lead Content Marketeer.

Het tweede en laatste gesprek is met collega’s uit het Marketing team.

Is iedereen nog steeds enthousiast dan volgt er een voorstel.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur dan je sollicitatie met cv, ten aanzien van Stephanie Lodeizen.

Hybride
  • Zeist, Utrecht, Nederland
€ 3.000 - € 3.600 per maand
Marketing (Group)

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar