Overslaan naar content

Adviseur Industriële Automatisering

Op locatie
  • Bergen op Zoom, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.250 - € 5.200 per maandAsset Lifecycle Management (Consultancy & Interim)

Functieomschrijving

Veilig door heel Nederland! Heb jij veel kennis en ervaring met industriële automatisering? Dan zoeken wij jou. 


Over ons

Kader is hét advies- en trainingsbureau voor Asset Life Cycle Management , Technical Safety, Health & Safety, Quality & Sustainability en Cyber Security. Onze missie: het creëren van een veilige en duurzame leefomgeving om door te geven aan toekomstige generaties. We zijn daarin pragmatisch, innovatief, persoonlijk en vakkundig. Kader startte in 1994 en bestaat inmiddels uit ruim 400 gedreven medewerkers.

Vanuit onze 3 bedrijven met diverse labels helpen wij onze opdrachtgevers bij te dragen aan een betere leefomgeving:

  • Kader Academy
  • Kader Consultancy & Interim
  • Kader Digital


Wat ga je doen?

DON Bureau - onderdeel van Kader Group is een advies- en ingenieursbureau dat zich inzet voor eigenaren van infrastructuur en de openbare ruimte. Bruggen, sluizen, keringen en tunnels moeten op een veilige manier de juiste functie vervullen. Met onze technische expertise en kennis van wet- en regelgeving geven we invulling aan tunnel- en machineveiligheid. Daarbij leggen we relaties tussen veiligheid en doorstroming en techniek en menselijk handelen. Wij zetten onze expertise graag in voor uitdagende vraagstukken. Denk hierbij aan projecten van Rijkswaterstaat, zoals het project A16 Rotterdam, draaibruggen Kanaal Gent-Terneuzen, beheer van de tunnels op de A73.


Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding
  • Je hebt kennis en ervaring met de genoemde infrastructurele projecten 
  • Je bent op de hoogte van de geldende richtlijnen en standaarden
  • Je bent proactief
  • Je kunt professioneel en zelfstandig werken
  • Je bent goed in communicatie 


Wat bieden wij?

  • Afwisselende werkweek van 32 tot 40 uur
  • Groeiende organisatie
  • Enthousiaste collega’s
  • 28 vakantiedagen (op fulltime basis)
  • Onbepaalde tijd contract
  • 50/50 pensioenregeling
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekering, thuiswerkregeling en vitaliteitsregeling


Waar staan wij voor? 

  • Veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatieven
  • Afwisseling door aansprekende en innovatieve projecten bij en voor verschillende opdrachtgevers in het land
  • Flexibiliteit in werktijden en werkplaats
  • Korte informele lijnen en snelheid in handelen
  • Hard werken, maar ook met elkaar borrelen, koken, eten en sporten


Wie zijn wij?
Kader Group draagt bij aan een wereld die klaar is voor de toekomst. We maken wetten en regels toepasbaar, en doelstellingen en ambities haalbaar. Zo creëren we samen een betere omgeving om in te werken en te leven, en een toekomstbestendige wereld om aan volgende generaties door te geven. Hier vind je meer informatie over onze organisatie.

Vereisten

Onze procedure - wat kan je verwachten? 


Eerst volgt een intake met onze Recruiter. Vervolgens ga je in gesprek met de Business Unit Manager en 1 van de collega’s waar je straks mee samen gaat werken. Is iedereen nog steeds enthousiast? Dan volgt er een arbeidsvoorwaardenvoorstel.


Ben jij enthousiast geworden van bovenstaande en denk jij het verschil te gaan maken voor Kader Group? Stuur dan je sollicitatie met CV ten aanzien van onze corporate recruiter Gerlinde van de Kolk g.vandekolk@kader.nl 



Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

Op locatie
  • Bergen op Zoom, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.250 - € 5.200 per maand
Asset Lifecycle Management (Consultancy & Interim)

of