
Sales Support Medewerker
- Hybride
- Utrecht, Utrecht, Nederland
- € 2.550 - € 4.000 per maand
- Sales Support (Consultancy & Interim)
Functieomschrijving
Sales Support Medewerker
Jouw plek bij Kader Group - samen op weg naar de toekomst
Bij Kader Group zijn we meer dan een dienstverlener. Wij zijn bouwers van de moderne organisatie, waar mens, milieu en maatschappij centraal staan. Met 400 collega’s, 12 vestigingen en meer dan 30 jaar ervaring, ondersteunen we bedrijven om toekomstbestendig te worden.
Wil jij een cruciale rol spelen in het creëren van veiligere en gezondere werkplekken? Lees dan snel verder.
Binnen het sales team is er plek voor een Sales Support medewerker. Ben jij een organisatietalent met een passie voor sales? Wil je graag deel uitmaken van een dynamisch team en klanten helpen bij het creëren van een veilige en duurzame werkomgeving? Dan is deze functie bij Kader Group echt iets voor jou!
Wat ga je doen? Jij bent verantwoordelijk voor het genereren van leads, opstellen en opvolgen van offertes en het beheren van klantrelaties. Je ondersteunt het salesproces door het plannen van afspraken, het bijhouden van de CRM-database en het opstellen van salesmateriaal, zoals presentaties. Je bent het aanspreekpunt voor potentiële opdrachtgevers en inventariseert de eerste behoefte van de klant. Deze vertaal je naar een concrete informatieaanvraag of een afspraak voor één van de relatiebeheerders. Je werkt nauw samen met de Business Unit Manager en het salesteam. Je krijgt veel vrijheid om deze functie in te vullen.
Wie ben jij?
• Je hebt een commerciële, dienstverlenende en resultaatgerichte instelling
• Je werkt punctueel en hebt sterkte administratieve vaardigheden
• HBO werk-/ en denkniveau
• Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijk functie
• Gedegen kennis van Microsoft Office, bij voorkeur het CRM-pakker AFAS Profit
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Wat bieden wij jou?
• • Aantrekkelijk salaris
• • Afwisselende werkweek van 32 tot 40 uur
• • 28 vakantie dagen ( op fulltime basis)
• • Laptop en telefoon van de zaak
• • 50/50 pensioenregeling, arbeidsongeschiktheidsverzekering
• • Vitaliteitsbudget en een thuiswerkregeling
• • Een informele werkomgeving met enthousiaste collega’s
• • Leuke bedrijfsactiviteiten en interessante teambijeenkomsten
Onze procedure – wat kan je verwachten?
Eerst volgt een intake met onze Recruiter. Vervolgens ga je in gesprek met de operationeel manager en een directe collega uit het team.
Is iedereen nog steeds enthousiast dan er volgt een arbeidsvoorwaarden voorstel.
- Utrecht, Utrecht, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!